Köp matchbiljett
KFUM Kalmar Basket

Gör skillnad på matchdagar!

Varje hemmamatch i Akea Arena drivs av engagerade volontärer som skapar en minnesvärd atmosfär. KFUM Kalmar Basket behöver fler volontärer som du för att hålla takten med det ökade basketintresset i Kalmar. Bli en publikvärd och ta del av den spännande Gameday-upplevelsen!

Publikvärdar: Hjälp oss att välkomna och assistera besökare. Få utbildning och stöd för att lyckas!

Varför Volontärarbete? Genom ditt bidrag hjälper du föreningen att fortsätta växa, samtidigt som du blir en del av vår basketfamilj.

Vem är du? Om du är social, läraktig och gillar teamwork, då passar du perfekt!

Vad får du? Upplev gemenskapen, lär dig nytt och firar säsongens framgångar med oss!

Engagera dig idag och bidra till vår gemensamma framgång på matchdagarna!